http://www.gimp.no/index.php
Logg inn
Brukernavn:

Passord:

Mistet passord?

Register deg nå!
Hovedmeny

Leser denne tråden:   1 Anonyme brukere

Gimp?!
Ny bruker
Medlem siden:
2012/5/4 22:00
Gruppe:
Registered Users
Nivå : 1; EXP : 34
HP : 0 / 8
MP : 1 / 26
Avlogget
Hei, eg er ny her. Eg valkte Gimp for eg hadde høyrt om at det var veldig bra. Eg vil redigere headere og slikt, men finner ikkje ut kor man går for og kunne redigerer?.. Og er det noko annerledes med redigeringa viss du har mac? Fårstår nesten ingenting av gimp. :/
Håper du har ein god forklaring som kan hjelpe!

Innsendt: 2012/5/4 22:22
Overfør posten til andre applikasjoner Overfør

Re: Gimp?!
Ny bruker
Medlem siden:
Gruppe:
Registered Users
Avlogget
Plis hjelp!

Innsendt: 2012/5/4 22:30

Erfaren bruker
Medlem siden:
2006/7/30 13:24
Fra Lyngdal, Vest-Agder
Gruppe:
Registered Users
Nivå : 11; EXP : 96
HP : 0 / 274
MP : 55 / 5470
Avlogget
Vi vil gjerne hjelpe, men kan du presisere litt nærare kva du ønskjer hjelp om?
Har du installert hjelp for GIMP? Du finn masse tips der. Elles kan du leite litt rundt i dette forumet. Prøv "Lær deg GIMP".
Diverre har GIMP, som andre avanserte program, litt høg inngangsterskel. Altså litt vanskeleg å kome i gang før ein forstår kva dei ulike verktøya eigentleg gjer.

Lukke til, og velkomen med spørsmål.

Innsendt: 2012/5/5 12:06

Ny bruker
Medlem siden:
Gruppe:
Registered Users
Avlogget
Eg finner ut kor man finner info om korleis man redigerer og kva man kan redigere, men det står ingenting om kor man må gå for og kunne laste inn bilder og redigere dei!..

Eg har tenkt og redigere fleire bilder slik det blir ein header. Og redigere det sammen slik det ser ut som alle bildene er eit bilde.

Kan nokon forklare kor eg må gå og kva eg må trykke på for og kunne komme til der eg kan redigere headere?

Innsendt: 2012/5/5 20:28

Erfaren bruker
Medlem siden:
Fra Lyngdal, Vest-Agder
Gruppe:
Registered Users
Avlogget
Eit søk på internett på "GIMP header" ga nokså mange treff. Prøv noen av dei.
Eller prøv dette:
1. Last inn bilde i GIMP ved å gå til bildemenyen og trykke på «Fil» og deretter på «Opna». Du vil då få fram ein filutdoeskar der du kan bla deg gjennom datamaskinen etter bilde. Skal du opne bilde frå internett eller eit nettverk, vel du «Opna frå ei adresse».

2. Lage header. Trykk «Fil» + «Nytt». Kjem då opp eit vindauge der du skriv inn breidde og høgde på headeren og trykker «OK». Nå kan du kopiere dei nedlasta bilda dine ved å klikke på eitt av bilda for å gjere det aktivt og deretter trykke Ctrl+C for å kopier bildet. (Eller frå menyen: Rediger -> Kopier). Klikk på heading for å gjere bildet aktivt. Vel frå menyen Rediger -> Lim inn som -> Nytt lag. Gjer det same med dei andre bilda du har.

3. Plassere bilda. Klikk på heaer. Klikk på flytteverktøyet i verktøykassa. I eit av dei andre vindauga på skjermen finn du nå ei liste over alle laga i bildet. Klikk på det laget du vil flytte på og gå til header og hald nede venstre museknapp for å dra laget (bildet) dit du ønskjer det. Gå til lagdialogvindauget igjen og gjer deit av dei andre laga aktive ved å klikke på det. Tilbake til header og flytt laget. Fortsett til alle laga er plasserte.

4. Lagra header. «Fil» -> «Lagra». Vel eit passande namn for header og ein passande stad å lagre.

Ikkje så enkelt å forklare dette i dette forumet, men du kan også sjå litt på http://www.stuestoel.no/gimp/tips/plakat.php Innføringa er ikkje skriven for å lage header, men noen av prinsippa er dei same. (Er skriven for GIMP 2.4, men du finn sikkert ut av det).
Lukke til.

Innsendt: 2012/5/7 12:28

Ny bruker
Medlem siden:
Gruppe:
Registered Users
Avlogget
Kor er det eg finner bildemenyen?

Innsendt: 2012/5/7 13:12

Erfaren bruker
Medlem siden:
Fra Lyngdal, Vest-Agder
Gruppe:
Registered Users
Avlogget
Viss du bruker GIMP 2.6 eller 2.8 (den nyaste), er bildemenyen øvst i bildevindauget. «Fil» - «Rediger» - «Utval» - «Bilete» - «Lag» osv.
Klikkar du på ein av desse, kjem det fram nye val.
På bildet er bildemenyen ringa inn med blått. Eg ha klikka på «Fil» slik at alle vala i den menyen er synlege. (Dette er frå GIMP 2.8, Ser litt annleis ut i 2.6).

Legg ved fil:

jpg  menyane.jpg (91.35 KB)
19_4fa8e02b9db93.jpg 463X460 px

Innsendt: 2012/5/8 11:00

Du kan lese emner.
Du an ikke starte et nytt emne.
Du kan ikke svare på innlegg.
Du kan ikke endre dine egne innlegg.
Du kan ikke slette egne innlegg.
Du kan ikke starte avstemminger.
Du kan ikke stemme i avstemminger.
Du kan ikke bruke vedlegg i innlegg.
Du kan ikke sende innlegg uten godkjenning.

[Avansert søk]