Leser denne tråden:
1 Anonyme brukere
Får ikke installert GIMP på min nye pc??? |
||
|---|---|---|
|
Ny bruker
![]()
Medlem siden:
2012/2/15 1:20 Gruppe:
Registered Users Innlegg:
2
Nivå : 1; EXP : 2
HP : 0 / 0 MP : 0 / 2 ![]() |
Jeg har kjøpt meg en HP med window7 og når jeg nesten har installert det ferdig så kommer det opp en fane med følgende:
libintl_setlocale startpunktet for prosedyren fantes ikke i bibloteket for dynamiske koblinger, intl. dll. Hva kan dette være for noe da??? Fanen vil ikke vekk engang og jeg kjønner ikke noe .... :(
Innsendt: 2012/2/15 1:33
Endret av Cobra på 2012/2/15 21:58:13
|
|
Overfør
|
||
Re: Får ikke installert GIMP på min nye pc??? |
||
|---|---|---|
|
Veteranbruker
![]()
Medlem siden:
2006/6/1 23:52 Gruppe:
227
Nivå : 14; EXP : 7
HP : 0 / 326 MP : 75 / 6735 ![]() |
Et søk på +libintl_setlocale +gimp gir at flere har møtt dette problemet. Kanskje vi kan finne løsningen ved å lese diskusjonene.
Innsendt: 2012/2/15 8:11
|
|
Overfør
|
||
||
|---|---|---|
|
Erfaren bruker
![]()
Medlem siden:
2007/2/11 14:54 Gruppe:
113
Nivå : 9; EXP : 65
HP : 0 / 216 MP : 37 / 4017 ![]() |
Hei!
Jeg fant denne tråden her med dette svaret. Kanskje dette løser problemet? http://gimp-win.sourceforge.net/faq.html Problem: I'm getting The procedure entry point libintl_snprintf could not be located in the dynamic link library intl.dll. when I try to run GIMP or use plug-ins. How do I fix it? Answer: Some broken application (often one of HP's logon enhancement programs) placed a file named intl.dll to your Windows or Windows\System32 directory. Rename it, and GIMP will work fine. Report any problems this causes with other programs to makers of these programs - intl.dll has no place in System32 directory. For Windows 64 bits: OK, for future help in case anyone has a similar issue, I found the stray intl.dll in c:\windows\sysWOW64\ --------------------------------------------------------------------- Oversettelse av svar: Ved en feil plasserer noen programmer (oftes et av HP´s hjelpeprogram for pålogging) en fil som kalles 'intl.dll' i Windows-mappen eller i Windows\System32 mappen. Gi denne filen nytt navn, og GIMP vil fungere fint. - 'intl.dll' filen skal ikke være i System32 mappen. For Windows 64 bits system: Filen 'intl.dll' finner du i mappen C:\windows\sysWOW64\
Innsendt: 2012/2/15 11:56
Endret av andre på 2012/2/15 13:28:30
|
|
Overfør
|
||
||
|---|---|---|
|
Ny bruker
![]()
Medlem siden:
2012/2/15 1:20 Gruppe:
2
Nivå : 1; EXP : 2
HP : 0 / 0 MP : 0 / 2 ![]() |
Hei
mange, mange takk :) det var feilen og nå fungerer det som det skal. Jeg er helt avhengig av GIMP og dette hjalp meg veldig :) Mvh Ivar
Innsendt: 2012/2/15 20:53
|
|
Overfør
|
||
Du kan lese emner.
Du an ikke starte et nytt emne.
Du kan ikke svare på innlegg.
Du kan ikke endre dine egne innlegg.
Du kan ikke slette egne innlegg.
Du kan ikke starte avstemminger.
Du kan ikke stemme i avstemminger.
Du kan ikke bruke vedlegg i innlegg.
Du kan ikke sende innlegg uten godkjenning.

Overfør